Kolik stojí naše služby

ceník platný od 01. října 2023.

Služba Cena [Kč] bez DPH
1. Zavedení agendy (jednorázový poplatek) 2000 – 5000,-
2. Položka – jeden účetní případ (součet účetního deníků) 28,–Kč
3. Registrace / Zrušení registrace: Finanční, Živnostenský, CÚ / ČSSZ, ZP, ÚP 2000,–Kč / 1600,–Kč
4. Zpracovaní jedné měsíční mzdy, včetně podání přehledů na ČSSZ a ZP, personální a mzdové agendy bez položkového zaúčtování v účetním deníku 350,–Kč
4.1 Zastupovaní před ČSSZ, ZP při kontrole (za 1 hodinu) 600,–Kč
4.2 Rekonstrukce mzdové agendy pro kontrolu ČSSZ / ZP (za 1 měsíc) 300,–Kč
4.3 Zpracovaní potvrzení o výše příjmů 600,–Kč
4.4 Zpracovaní ELDP 400,–Kč
5. Zpracovaní přiznaní / výkazů
5.1. DPH (měsíční / čtvrtletní / režim MOSS, IOSS) 600 / 1500 / 2000,–Kč
5.2. Kontrolní hlášeni / Souhrnně hlášení (měsíční / čtvrtletní) 600,–Kč / 1500,–Kč
5.3. Daň z nemovitých věci (DNV), Oznámení o osvobozených příjmech 2000,–Kč
5.4. Silniční Daň 1600,–Kč
5.5. Spotřební daň / Negativní sdělení 2000,–Kč / 1000,–Kč
5.6. Oznámení o příjmech plynoucích do zahraničí, Přiznaní k odvodu z loterií / Potvrzení o srážené daně 1600,–Kč / 2000,–Kč
5.7. Závislá daň, Srážková daň bez pohybu / Závislá daň, Srážková daň z pohybem 1700 / 2300,–Kč
5.8. Zpracování statistických výkazů (měsíční / čtvrtletní / roční) 600 / 1600 / 2200,–Kč
5.9. Zpracování výkazů intrastat (jednotka) / mimořádných výkazů dle požadavku 2000,–Kč
5.9.1 Odklad daňového přiznání do 30.06. (dle náročnosti) 3000 – 5000,–Kč
5.9.2. DPPO a roční závěrka bez pohybu 2600,–Kč
5.9.3. DPPO a roční závěrka včetně povinných příloh (podle počtu položek v deníku a náročnosti) 3500 – 30 000,–Kč
5.9.4. DPFO (jen § 6) 1700,–Kč
5.9.5. DPFO (§ 6 až 10, dle náročnosti) 3000 – 10 000,–Kč
5.10. Zpracování přehledu o příjmech a výdajích OSVČ – ČSSZ / ZP / Zpracování žádostí o vyúčtování plateb ČSSZ / ZP (dle požadavku) 1000,–Kč / 300,–Kč
5.11. Zpracování dopisu o přelomu roku – oznámení 1200,–Kč
5.12. Zveřejnění účetní závěrky ve sbírce listin OR 600,–Kč
6. Hodina účetního, daňového, finančního a podnikatelského poradenství nad rámec vedení účetnictví 1200 – 6000,–Kč
7. Zastupovaní při auditu (za hodinu) 1200,–Kč
8. Zastupovaní před Finančním, Živnostenským, Celním úřadem (za hodinu, dle náročnosti) 1600 – 3000,–Kč
9. Zpracování žádosti o domicil včetně podání a převzetí bez apostilu / s apostilem 2000,–Kč / 3000,–Kč
10. Zpracování návrhu na změny v OR včetně podání 3500,–Kč
11. Zpracování fakturace (1ks) 220,–Kč
12. Vyřizování žádosti o bezdlužnost a formalit s tím spojených 1200,–Kč
13. Zpracování smlouvy:
13.1. Podle vzoru / Dle požadavku 600,–Kč / 1200 – 5000,–Kč
14. Elektronické převzetí dokladu (nad 5 dokladů / měsíc, čtvrtletí) 1200,–Kč
15. Správa a kontrola datových schránek (měsíc) / aktivace datových schránek 260,–Kč / 500,–Kč
16. Registrace provozovny, druhu činnosti, zrušení provozovny 1200,–Kč
17. Skladování dokumentace (za 1 šanon měsíčně) 100,–Kč
18. Zpracování změn registrace poplatníka, oznámení, prohlášení, žádost, souhlasu atd… 600,–Kč
19. Práce nad rámec smlouvy o vedení účetnictví a věcích s tím spojených (za 1 hodinu) 600,–Kč
20. Likvidace společnosti, obchodní korporace dohodou

Výše uvedené ceny jsou bez DPH.

Neváhejte nás kontaktovat

Zaujala Vás naše účetní firma a její pestrá škála nabízených účetních a daňových
služeb? Pak se nám neváhejte kdykoliv ozvat, rádi Vám připravíme řešení účetnictví na míru.

Kontaktovat